Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

24 Maart 2015 | Thailand, Hua Hin

Zo weer een bericht van ons we hebben het zo na ons zin hier, dat de tijd voorbij vliegt. Morgen alweer de laatste dag dan zit onze vakantie er weer op. Hier in hua hin loopt het seizoen nu ook af, gisteren al veel inkopen gedaan op de nachtmarkt en we zijn deze vakantie wel wat kilo,s zwaarder geworden dit alles vanwege het lekkere eten wat we gedaan hebben.
We vliegen donderdag terug naar Nederland

• 24 Maart 2015 - 11:33

Marianne:

Fijn om te lezen dat jullie weer zo genoten hebben en vooral in het vertrouwde Thailand. Maar de hele nacht over de markt slenteren.... tjonge, jonge! Jullie hebben toch wel iets voor de andere toeristen overgelaten he?
    Ik heb een geweldig fijn weekend in Drenthe gehad met dochter, schoon- en kleinzoon.
    Heerlijk ontspannen en fijne stel die twee ouders van Miles. Zo mooi en goed om te zien.
    Ik wens jullie een heel goede terugreis en liefs,
    Marianne

• 24 Maart 2015 - 11:35

Marianne:

P.S. en mijn buuv Henny heeft voor Sammy gezorgd en hij heeft er niks aan overgehouden!
    Er zit een typefoutje bij de zin over het fijne stel, dat moet een fijn stel zijn. Maar ach, ik typ zo snel, vandaar!

• 24 Maart 2015 - 12:27

Wil Van Gijn:

Hallo luitjes,

Lekker rond slenteren, luieren, zwemmen, eten en drinken. Klinkt allemaal heel erg.... :-). Maar niet heus. Daar is het per slot van rekening vakantie voor! Geniet nog maar lekker van de laatste dagen.
    De kilootjes van Jos fietsen we er straks wel weer vanaf. Afgelopen zondag heb ik een clubrit met RETO gereden. Het was een rit van 80 kilometer richting Nijmegen, Ooypolder, Kranenburg, Groesbeek. Het was wel koud maar prachtig en zonnig weer. Samen met de rit van en naar het clubhuis heb ik de eerste keer "100 kilometer" van het seizoen 2015 dus achter de rug. Dus Jos.. Dat wordt nog even bij trainen.

Veel plezier nog en alvast een goede terugreis gewenst.

Wil