laatste etappe in Vietnam - Reisverslag uit Khu Quân Sư, Vietnam van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu laatste etappe in Vietnam - Reisverslag uit Khu Quân Sư, Vietnam van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

laatste etappe in Vietnam

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

15 Maart 2015 | Vietnam, Khu Quân Sư

De laatste dag in Nha Trang nu op naar Ho chi min stad het voormalig Saigon
Gisteren nog een boottocht gemaakt en ik heb nog gesnorkeld. Mooie omgeving en mooie stranden gezien. We vliegen om 13:00 uur zijn benieuwd waarmee nu weer terecht komen.

• 15 Maart 2015 - 14:03

Marianne :

Wij beleven een bewolkte koude zondag en Sammy kijkt haar shorttrack schaatsen. Vraag me niet wie er wint, want daar heb ik geen verstand van. Bij ons is het 14.00 uur en bij jullie 20.00 uur en ik hoop dat alles naar wens is.
    Zo niet, dan kom gewoon een week eerder terug, want ik kreeg vandaag heel onverwacht een uitnodiging van dochter om met schoonzoon en kleinzoon mee naar Drenthe te gaan voor een lang weekend, dus ik mis je heel erg Rosa!!!
    Ik ga buuv Henny vragen om op te passen. Ze geeft wel niks om katten, maar Sammy kent haar natuurlijk ook en hij moet het er maar even mee doen. Een luxe klasse oppas is niet altijd haalbaar. Zo zie je maar weer.
    Geniet lekker verder en lieve groet,
    Marianne

• 16 Maart 2015 - 10:11

Wil Van Gijn:

Hallo Jos en Rosa,

Hier eindelijk een reactie op jullie reisverslagen. Ik was een weekje uit de roulatie in verband met een hardnekkig virus. Met een klein kuurtje van de huisarts ben ik vandaag weer begonnen.
    Afgelopen zaterdag voor het eerst weer op de racefiets. Het was moo weer. Wel koud en veel wind. Maar zonnig en droog! Naar Heteren. Dus een mooi klein ritje met als bonus de Telegraaf!
    Vitesse heeft afgelopen vrijdag weer gewonnen. Het geel zwarte cluppie draat lekker de laaste weken. Zes keer winst en 1 keer gelijk! Op Papendal is afgelopen zaterdag een borstbeeld onthuld van Theo Bos. Veel belangstelling van oud spelers. Mooi en ontroerend om te zien.
    Fijn dat op vakantie (bijna) alles naar wens verloopt. Geniet er samen nog maar goed van. Het is jullie gegund.

Groetjes, Wil