Op naar de volgende en laatste bestemming - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Op naar de volgende en laatste bestemming - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Op naar de volgende en laatste bestemming

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

26 Februari 2017 | Cambodja, Preah Seihanouk

Nog 1 dag in Sihanoukville en dan zit het hier er op voor ons. Mooi resort vergelijkbaar met het Hilton en daarmee ook de prijzen van het Hilton hanterend 5 euro voor een biertje. Maar geen nood we gaan met de shuttle naar het centrum is erg gezellig en hier hebben we een kroegje gevonden en daar is een biertje 0,50 ct das beter. Resort is wel geweldig maar eerlijk gezegd dit is niets voor ons teveel "KAK" en veel te groot.
Maar zoals gezegd gaan vaak naar het centrum erg gezellig lekker eten en drinken. Tot nu toe een top vakantie en Cambodja is erg mooi en een land met een geschiedenis.

• 26 Februari 2017 - 12:06

Marianne:

Ja, jongens niet boven je stand gaan leven daar he! Gewoon uitkomen met je zakgeld, want Rosa kan nu niet meer goedkoop lenen, dus...
    Gelukkig weten jullie wat genieten is en dat is fijn om te lezen.
    Wij hebben hier een zware Westerstorm gehad en bovenaan het Morletpad was een dikke Dennenboom vanuit de grond, bij de wortelkluit dus, omgevallen en lag dwars over het pad heen. Overal weer troep van dennennaalden op het balkon en tuin, maar ja, bekend verschijnsel.
    Ja, het begint alweer op te schieten he? Nou ja, zijn jullie op tijd terug om te stemmen.
    Geniet er nog maar van en stuur af en toe wat droogte en zon naar ons?
    Lieve groet, Marianne

• 26 Februari 2017 - 17:51

Bert:

en waar komt die KAK dan vandaan? Russisch, Chinees?

• 27 Februari 2017 - 08:35

Wil:

Tja die resorts.... Over het algemeen wel goede voorzieningen en extra's. Maar de helft gebruik je niet, maar je betaalt er wel voor. Voor een gezin met kinderen prima. Maar ook niets voor ons. Wij houden wat dat betreft ook veel meer van het avontuur en de kleinere B&B en hotelletjes. Vandaar uit op zoek naar leuke restaurantjes en kroegjes. En dan vooral elke dag iets anders. Voor de broodnodige variatie zullen we maar zeggen!

Gelukkig is er voor elk wat wils en kunnen we kiezen. Dat is dan weer mooi. Vandaag weer aan het werk. Helaas bijna het hele weekend op bed gelegen. Hoofdpijn, keelpijn en griep. Gaat nu gelukkig wel iets beter.

Groetjes, Wil

• 27 Februari 2017 - 11:40

Jos En Rosa Van Den Brink:

Goed geraden vooral veel mensen van Chinese afkomst fotograferen werkelijk alles en iedereen.