Nieuws vanuit thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Nieuws vanuit thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Nieuws vanuit thailand

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

21 April 2014 | Thailand, Ayutthaya

Met een uur vertraging zijn we na een vlot verlopen vlucht aangekomen in thailand. Op naar bangkok rosa,kim,Max en jessy zijn naar de weekend markt geweest. Ik Michael en Nick naar een dierentuin. Tocht door de klongs gemaakt en een leuke fietstocht door bangkok . Petje af voor onze Nick aantal door hem geraakte thaise mensen onbekend maar wel de meesten in China town maar verder heeft hij geweldig gefietst met de kleine beentjes van hem. Nu aangekomen op onze nieuwe locatie wederom prima hotel tot nu toe hebben we heerlijk gegeten niks mis mee, en nu ff op adem komen nou tot zover en tot de volgende keer
Ennuh pffffffffffffff erg warm

• 21 April 2014 - 10:20

Jerry:

Zo, Michael ook op de fiets? Heb je dat vastgelegd?

• 21 April 2014 - 11:23

Marianne:

Zo, dat is dus al een heel leuk begin van de familievakantie. En wat is een uurtje nou op zo'n lange reis.
    Was het voor Jessy goed te doen met haar gipsen voet in het vliegtuig en ook met het lopen?
    Ik hoop voor haar van wel.
    Hier is alles rustig. Vandaag een bewolkte dag en fris. Gisteren 1e paasdag heerlijk zonnig Paasweer 20 graden en ik heb zo genoten van mijn kleinzoon, dat ik enigszins schor was van het voorlezen. Hij kreeg er geen genoeg van.
    Ook het concert wat 1 uur duurde heeft hij met veel plezier beleefd. Af en toe wel eng, zei hij, maar dan was de muziek even hard en met pauken erbij.
    Guus was in de vroege vrijdagochtend al weer thuis, dus stond ik vrijdag voor een deur die op de knip zat. Ik heb hem later op de dag even gebeld en hij wilde mij voor die ene keer dat ik eten had gegeven een fles witte wijn geven. Nou Guus, het moet niet gekker worden hoor, heb ik tegen hem gezegd, dat doen we dus niet.
    De sleutel van hem zal ik weer bij jullie neerleggen.
    Veel plezier allemaal en lieve groet, Marianne

• 21 April 2014 - 11:26

Kitty:

Klinkt weer helemaal heerlijk.
    Geniet, liefs voor jullie allemaal.

• 21 April 2014 - 11:46

Rinie:

hoi allemaal, leuk om dit allemal te lezen en dat alles lekker verloopt wij zijn 1e paasdag naar de Bieland geweest oke t is niet zover maar uit nostalgies oogpunt wel leuk, en jullie lekker genieten kijk uit naar jullie volgende verslag groetjes rinie