Hua hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Hua hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Hua hin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

03 Mei 2014 | Thailand, Hua Hin

Gisteren een zeer leuke tocht gemaakt met Paul. Met een longtailboot enkele tempels bezocht, naar een drijvende markt geweest waar veel thaise mensen komen erg leuk dus. Gisteren weer heerlijk gegeten bij nilawan, deze hebben nu de titel van hotel dus geen guesthouse meer. Vallen vandaag met de neus in de boter schijnt dat de koning op bezoek komt, er komt vanaf nu niemand hua hin meer in men verwacht een enorme menigte, ja als de koning komt wil je daar als thai bijzijn natuurlijk. Gisteren hebben rosa en ik vanwege een storing in de airco in een andere kamer geslapen ook niets mis mee , vandaag is de storing weer, verholpen zonder airco is het bij deze hitte niet vol te houden.
Vandaag ook weer zo rond de 37 graden wel met een heerlijk windje van zee.
GroetjEs uit hua hin van ons allemaal

• 03 Mei 2014 - 14:09

Marianne:

O, my God!!!!37 graden!! Niet te geloven. Ik zou dood gegaan zijn. En dan slapen zonder airco is ook niet bevorderlijk voor een lang huwelijk, want dat drijft je letterlijk en figuurlijk wel even uit elkaar.
    Maar toen ik met mijn familie in Suriname was en Nickerie bezocht, was het daar 40 graden, maar heel droge hitte en dat is goed te verdragen als je rustig aandoet.
    Maar wat leuk, dat jullie de koning van Thailand mogen bekijken. Hebben jullie toch nog een beetje Koningsdag.
    Ik lees wel dat jullie het goed naar je zin hebben en dat is het belangrijkste. Genieten en met elkaar zijn!
    Lieve groet, Marianne

• 05 Mei 2014 - 13:25

Wil Van Gijn:

Altijd weer leuk om jullie reisverhalen te lezen. De foto's zie ik graag na de vakantie! Het was hier vannacht rond het vriespunt. Toch wel een aardig verschil met 37 graden! Overdag is het gelukkig iets beter. Vandaag een lekker zonnetje met een graad of 15. Niet verkeerd. Ook gisteren met de fietstocht ongeveer hetzelfde verhaal. Verder weinig wind. Ideaal fietsweer dus. Met de herdenkingstocht bijna 700 deelnemers. Er zijn er 370 deelnemers gestart in Wageningen en 310 in Arnhem. Prima zaken gedaan in de kantine. Leuke omzet. Veel tevreden deelnemers. Alleen op de Posbank waren er pijlen weg gehaald. Dat is jaren goed gegaan. Helaas gisteren weer gezeur. Met Henk Boschman samen de pijlen weer gezet. Alles weer goed gekomen dus.

Groetjes, Wil