Bali. Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Bali. Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Bali. Kuta

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

13 December 2013 | Indonesië, Kuta

Zijn nu naar weer een lange reis met bus en boot aangekomen op Bali lekker geen verplichtingen meer niet meer vroeg opstaan kunnen onze eigen gang gaan. Ook hier is het regentijd maar ,s morgens zon en in de namiddag een bui. We hebben heel leuk ons 40 jarig huwelijk gevierd met onze mede reizigers heel leuk kregen een taart aangeboden met 40 jaar en onze namen erop.
Prima hotel weer , is toch een rare gewaar wording als het ruim 30 graden is en je ziet overal kerstbomen en je hoort kerstliedjes en ziet bv. de bediening met kerstmutsen op rond lopen. Kort.om we vermaken ons best nu zo lekker in het zonnetje.

• 13 December 2013 - 10:56

Wil Van Gijn:

Hallo vakantiegangers,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk. Leuk dat anderen daar op de reis ook aan hebben gedacht. Zo nu in een wat rustigere vakantie periode! Geniet ervan en veel plezier.

Groetjes, Wil

• 13 December 2013 - 13:25

Marianne:

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 40e trouwdag. Wat een bijzonder en goed stel zijn jullie toch. Om jaloers op te zijn. Maar ik proef echt dat jullie het daar enorm naar het zin hebben.
    O, ja de hartelijke groeten van buuv Nicolette en ik heb net met een enorm pakket van ABNAMRO lopen sjouwen. Toch handig he zo'n voordeursleutel en iemand die de post weghaalt.

Gisteren was het pakket al bezorgd, dus heb ik vanmiddag een briefje aan de binnenkant van de voordeur gehangen en de bezorger naar Viottastraat 19 laten komen. Hij vond me er vertrouwd uitzien, dus liet hij het pakket bij mij achter. Gelukkig weet ik meestal hoe laat de mensen van TNT Post komen. Dat heb je als je vrij naar buiten kunt kijken en alles in de gaten kunt houden. Het briefje net weer verwijderd, wel zo veilig!
    Enfin, goed verlopen dus. Heel veel plezier nog en lieve groet, Marianne

• 13 December 2013 - 13:26

Marianne:

P.S. Hoe zit het nu met de foto's?

• 13 December 2013 - 14:27

Jos En Rosa Van Den Brink:

Foto,s zijn geplaatst door mij

• 13 December 2013 - 21:06

Marianne:

Sorry Jos, ik heb altijd wel de bril op voor de laptop, maar moest even het hoofdstuk "foto's" aanklikken om ze te kunnen bewonderen. Ze zien er prima en sfeervol uit!
    Bedankt, Marianne

• 14 December 2013 - 09:42

Bert:

Hoezo geen verplichtingen meer? Voelde het eerste deel van de vakantie als een verplichting?
    Geniet nog even van "de vrijheid"dan.