Jogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Jogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Jogjakarta

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

07 December 2013 | Indonesië, Jogjakarta

Op weg naar Wonosobo treinreis door midden Java nu kunnen we zien hoe mooi Java is en ik sterk het gevoel krijg dat ik er al eens geweest ben, onze reisleider vroeg ook al of ik een Indo was, en verdomd ga steeds meer woorden zeggen in het maleis. In Wonosobo zijn we naar een plateau geweest op 2500 meter hoogte heel apart zon ijle lucht en neerkijkend op een enorm wolkendek. Dan op weg naar Jogjakarta maar eerst een stop gemaakt bij de borobudur. Het grootste boeddistische bouwwerk in de wereld ,je moet dit gezien hebben om je een voorstelling te kunnen maken heb er zelfs mijn hoogtevrees voor opzij gezet wou dit niet missen. Zouden vanavond nog met de groep meegaan maar rosa ligt ziek op bed buikkrampen diarree hopelijk is het morgen over dan staat er een fietstocht op het programma
Groeten vanuit een zonnig en warm (30) en ook regenachtig (stevige buien) Indonesië

• 07 December 2013 - 15:50

Bert:

Apabila saya membaca laporan bahawa anda lebih terpikat Thailand daripada Jawa jadi walaupun anda mungkin orang Jawa sebenar. Sama ada perbezaan itu terutamanya bahawa ia adalah satu kumpulan dan bahawa anda sendiri pergi membeli-di Thailand? Bagaimanapun, menghiburkan anda juga diharapkan mengambil ketidakselesaan Rosa tidak lama. Bert

Succes er mee Jos!

• 07 December 2013 - 16:25

Marianne:

Nou Jos, het wordt nu toch wel een heel spannend verhaal met je Indonesische uiterlijk en dat je dingen herkent! Niet te geloven! Ik hoop dat Rosa inmiddels weer opgeknapt is, want dat soort ongemakken moet je niet hebben in een tropisch land. Hebben jullie nog een wens gedaan bij het bovenkomen van de Borobudur?
    Hier in Nederland staan de kranten vol na het overlijden van Nelson Mandela. Persoonlijk vond ik deze man geweldig en het doet me verdriet, maar gun hem met zijn 95 jaar de rust.
    De eerste sneeuw is gevallen in Arnhem en we hebben de storm overleefd. Dus het huis staat nog overeind.
    Maar ik proef wel dat dit een heel bijzondere reis voor jullie gaat worden en al is.
    Lieve groet, Marianne

• 09 December 2013 - 08:13

Wil Van Gijn:

Hoi luitjes,

Mooie reisverhalen! Jammer dat Rosa ziek is / was? Hopelijk gaat het haar wat beter. Succes met de fietstocht vandaag! Het weer in Indonesie is in ieder geval beter dan in ons kille kikkerlandje. Afgelopen donderdag was het helemaal mis. Storm, hagel en kou. Zelfs een weerschuwing ROOD in het noorden van het land! Vitesse heeft het zaterdag tegen PSV uitstekend gedaan. Uit in Eindhoven hebben zij PSV met 2-6 verslagen! Ze staan dus nog steeds bovenaan. Mooi voetbal spektakel. Reini en ik zijn vandaag 38 jaar getrouwd. Gisteren zijn we lekker uit gaan eten. Was gezellig. Daarna nog even naar de stad en een borrel gedonken in Den Koopman. Al met al een leuk weekend. Jullie natuurlijk verder genieten.

Wil van Gijn

• 10 December 2013 - 02:07

Jos En Rosa Van Den Brink:

Mooi verhaal Bert maar ben slechts een Blanda goreng maar begrijp dat het over thailand Indonesië en rosa gaat