eindelijk goed nieuws - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu eindelijk goed nieuws - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

eindelijk goed nieuws

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

03 April 2011 | Thailand, Pattaya

he he eindelijk goed nieuws vitesse heeft met 2-1 gewonnen van Nek geweldig om dit te horen maakt in een klap alles goed. Weer is nu goed lekker zonnetje vandaag nog ff wezen vissen echter niets gevangen wel kreeg nico op de terug weg een bekeuring voor het rijden zonder hel toch 400 bath pfff, nog ff en het zit er bijna weer op vrijdag vliegen we richting huis maar tis nog ff genieten hier hoor.
Gisteren nog gesproken in de kroeg met een hij of zij met de naam Noy was wel leuk en hij of zij vind holland prima vooral "heineken" was best lachen,
Nou tot zover maar weer zal laternog wat foto,s plaatsen
de groeten uit een nu warm en zonnig thailand

ps Bert wat is de postcode ??

Vitesse ernhem Ole Ole !!!!!!!

• 03 April 2011 - 14:14

Marianne:

Ja, feestje he voor Vitesse! Mijn overbuurman van Manen, was ook heel gelukkig toen hij weer thuis kwam. Het is altijd leuk als ze van Nek winnen en ze moeten goed hun best doen anders redden ze het niet.
    Ik zit intussen naar het fotoboek te kijken en las op teletekst dat er in het zuiden nog mensen zijn overleden door het water. Wat hebben jullie geluk gehad!
    Geniet nog lekker van het mooie weer en dan gaan we aftellen.
    Trouwens, mijn band met Jerry is heel hecht: als ik beneden in de tuin aan het werk ben, komt hij met miauwgeluidjes gezellig bij me zitten. Het is een echt kletskat!

• 03 April 2011 - 14:21

Jerry:

lekker he Josje 3 punten van die nekkers uit nijmegen.En wat nog leuker is, ik heb je poule aardig ingevuld, je staat bovenaan in de periode titel.Veel plezier nog

• 03 April 2011 - 18:59

Rinie:

dit is in ieder geval beter om te horen lekker zonnetje vites gewonnen geniet er deze week nog maar dubbel van.

• 03 April 2011 - 19:04

Herman En Ineke:

Dat Vitas eindelijk eens van de hufters uit 024 wisten te winnen, misschien komt het toch nog goed.
    goede reis richting Holland

• 04 April 2011 - 06:05

Wil Van Gijn:

En zo vliegen de dagen voorbij. Nog een paar dagen genieten en dan weer thuis! Dat je zover van huis nog kunt genieten van een overwinning van Vitas is eigenlijk best bijzonder en leuk! Het was geen beste wedstrijd, maar het resultaat telt.
    Bij terugkomst meteen lekker trainen op de fiets.. Kunnen we weer heerlijk samen fietsen.

• 06 April 2011 - 14:20

Eimpie:

Het zit er al weer bijna op. Hopelijk hebben jullie de laatste week nog lekker kunnen genieten van het héérlijke Thailand.Ben benieuwd naar je verhalen, Sjoske! Nog veel plezier en alvast een hele goeie terugreis.