regen wind en nog eens regen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu regen wind en nog eens regen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

regen wind en nog eens regen

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

28 Maart 2011 | Thailand, Koh Tao

nou zit ons niet mee al 5 dagen lang enkel maar regen wind storm, alles is hier onder gelopen we kunnen zwemmend naar de kroeg en zo, en tot overmaat van ramp varen er geen boten meer en dat komt niet door de zon, eerst volgende mogelijkheid om te vertrekken zal waarschijnlijk de 30e zijn hopen dus maar, we hebben het wel een beetje gehad met dit eiland konden wel op onze kamer blijven voordeel is als je er niet vanaf kunt komen er ook geen mensen het eiland op !!!!!!!
Volgende keer hopelijk wat beter nieuws met zon

• 28 Maart 2011 - 08:44

Bert:

'n cycloon van een paar dagen dus.Ik zou zeggen , het is weer voor een pactlijst.....En als er nou geen boten meer gaan varen en je , dus noodgedwongen, daar moet blijven waar je nu bent, is dat erg?

• 28 Maart 2011 - 08:48

P.S. Van Bert :

B&B is op zoek naar dit dossier.
    De laatste aktie is door Jos genomen met het verzoek een SU te plannen. Echter het dossier staat niet bij mij en inmiddels heeft het systeem (UZS) de ziekmelding afgesloten. Omdat ik geen idee heb waar ik dit dossier moet zoeken verzoek ik jullie even te kijken of je het misschien in je kast hebt.
    Dus Jos: voor de draad er mee!

• 28 Maart 2011 - 09:16

Lotus :

sterkte, ja dat is niet wat je in je hoofd hebt als je naar eiland gaat De natuur is erg verstoord Aardbeving rondom Chang Rai , Regen en Modder stromen in zuiden van Thailand .
    maar maak er het beste van

MAI PEN RAI !!!en CHEN YEN YEN

Groet lotus , bijna weggespoeld door modder stroom in Paksong in de buurt van { Ranong Phato}

• 28 Maart 2011 - 10:20

Wil Van Gijn:

Het weer zit dus helaas niet mee! Ik hoop dat jullie je wel kunnen vermaken met andere zaken. Jammer voor jullie want het weer in Holland is echt prima. Vorige week was de temperatuur ook goed. Het is nu wel wat kouder maar met veel zon. Prima fietsweer dus! En dat doen we dus zeer regelmatig.

• 28 Maart 2011 - 14:28

Marianne:

O, da's echt balen als je naar een warm land gaat om zon te hebben tijdens de vakantie.
    Ik hoop dat het snel beter wordt, want da's niet fijn. Alles zal ook wel erg vochtig worden met dat weer en die temperaturen.
    Sterkte voor jullie allemaal!

• 28 Maart 2011 - 17:14

Hent:

Erg jammer van het weer. Als je op een eiland zit, ben je denk ik erg beperkt om dingen te ondernemen als het weer bar slecht is. Je kunt in ieder geval wel lekker effe uut rusten, boekie lezen of ben je al uut gelezen.
    Probeer er wat van te maken, de dagen vliegen om.

Groetjes Hent

• 28 Maart 2011 - 18:23

Rinie:

nou ik hoop voot jullie dat er snel mensen op het eiland komen kunnen jullie er tenminste vanaf, maar het is knap kloten als je voor de zon gaat en je krijgt dan dat weer, hebben jullie wel een redelijke kamer? en de kaarten bij je? nou maak er het beste van, groetjes, o ja zaterdag wordt het hier 20 graden oke het is maar 1 dag maar toch

• 29 Maart 2011 - 19:00

Jerry:

Regenpakje bij je Josje.
    Dacht dat je de afgelopen maanden al genoeg regen had gezien hier.
    Bony lijkt klaar voor de wedstrijd tegen Nek.
    Ben benieuwd.probeer er lekker van te genieten en de groetjes daar hè.

• 30 Maart 2011 - 05:11

Bert:

Moeten we ons al zorgen gaan maken? Negatief reisadvies richting Thailand, maar wat als je er al zit?

• 30 Maart 2011 - 12:46

Rinie:

hoe is het nu hoor van die rare berichten op het nieuws, laat effe wat horen, vorige keer die aswolk, die opstand en nu dit

• 30 Maart 2011 - 17:41

Hent:

Al twee dagen geen goede berichten in de telegraaf via internet gevolgt.
    Gaat het goed met jullie? We zaten wel zo grapjes te maken. Zijn jullie alweer op het vaste land aangekomen. Hoop gauw goed nieuw te horen . Houd je taai!!!
    Liefs Hent