Hua hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Hua hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Hua hin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

01 Mei 2014 | Thailand, Hua Hin

Nu aangekomen in hua hin, onze laatste stop in thailand.super mooi hotel en het leukste is dat het vlakbij is waar rosa en ik altijd verbleven als we hua hin waren. Gisteravond naar de nachtmarkt geweest waar van alles te koop is en daar hebben we ook heerlijk gegeten. Kortom we vermaken ons prima

• 01 Mei 2014 - 07:33

Marianne:

Lieve allemaal,

Wat vliegt de tijd he, als je het naar je zin hebt. Een nachtmarkt? Lijkt me heel bijzonder. Kun je wel goed zien wat je koopt? Maar ja, ook in Thailand zullen ze wel verlichting hebben.
    Gisteren zijn we hier in Arnhem getrakteerd om een ouderwetse stortbui met onweer en hagel.
    Ik kan nog niet zien hoe de boompioenen zich gehouden hebben, maar die leuke pompoentjes van Rosa hebben te lijden gehad. Het ging keihard op met schuimend water en het zag even wit van de hagel. Gelukkig niiet van die heel grote hagelstenen. Wat heerlijk dat wij dan op de "berg"van Arnhem wonen, want in de stad kon het water moeilijk wegstromen en haalde de beelden zelfs het NOS journaal.
    Onze geliefde buurvrouw is gisteren weer druk geweest met de klimop aan haar kant. Dus Jos, als je wat vindt aan jouw kant, dan weet je waar het vandaag komt.
    Maar geniet maar lekker nog met z'n allen van al het moois daar. Lieve groet, Marianne

• 01 Mei 2014 - 15:28

Marianne:

Met de Boompioenen gaat het goed. Eentje bloeit er maar en die is erg mooi.
    En de rest van de planten en bloemetjes is ook bijgetrokken na de heftige regen- en hagelbui.
    Mevrouw Dijkstra, die in de Viottastraat 31 woont en jullie kijken vanuit de voordeur op hun achterkant, is 28 april overleden en a.s. maandag is de uitvaart. Ze is 88 jaar geworden.
    Lieve groet, Marianne

• 02 Mei 2014 - 08:31

Wil Van Gijn:

Hallo allemaal,

De tijd vliegt voorbij. Alweer de laatste stop. Maar goed. Jullie hebben het prima naar jullie zin. Daar draait het toch allemaal om nietwaar? Het weekend staat ook hier weer voor de deur. Het weer is redelijk. Het blijft in ieder geval droog! Voor onze fietstocht izijn dat goede vooruitzichten. In ieder geval komt er een controleur van de NTFU. Dat hebben ze al aan gekondigd. We gaan het meemaken.
    Jullei horen nog wel hoe het is afgelopen.

Groetjes, Wil van Gijn

• 02 Mei 2014 - 11:26

Rinie Van Den Brink:

hoi alle 7, net wat wil aanhaalt wat vliegt de tijd voor je het wet heb je pensioen, o ja dat heb ik al, soms voel ik me 20 en soms voel ik me 80. Maar fijn voor jullie dat alles zo goed verloopt, hier is het na een paar mooie dagen weer aardig fris 13 graden. Ben vorige week met het mannen- cafe van Waalstaete naar de Oranje-kazerne geweest rondleiding gehad was heel intressant. Ben benieuwd hoeveel kilo jullie zijn aangekomen als ik lees dat jullie er zo lekker eten.
    groetjes aan alle ook van Henk, Rinie