Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Cha am

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

26 April 2014 | Thailand, Cha-am

Vandaag erg warm in cha am niet ver van de 40 graden schat ik zo in. Zoals elke morgen klopt Nick al vroeg op de deur en dan gaan we ontbijten en dan door naar het strand heerlijk toch. Paul is ook nog langs geweest met hem verdere afspraken gemaakt over wat we nog gaan doen, michael en ik gaan vissen as dinsdag kijken of we een tropische verrassing eruit kunnen halen. Max en kim gaan nu proberen om kleren te laten maken. Marian voor de foto,s zul je toch n keer op visite moeten komen want ik ben wat vergeten kan nu dus niets plaatsen. Tot zover maar weer hebben het goed naar ons zin.

• 26 April 2014 - 16:22

Marianne:

Nou Jos, dan zal ik zeker een keer doen! Maar fijn om te lezen, dat jullie het naar je zin hebt.
    En Nick is dus degene die jullie op tijd wakker maakt en wil genieten van iedere dag.
    Goed zo jongen!
    Maar Jos, die vissen van jou hier in de vijver, moeten die nou wel of niet gevoerd worden?
    Hier een heel leuke Koningsdag gehad. De hele club van Oranje was aanwezig en zelfs een paar momenten de drie prinsesjes en prachtig weer.
    Straks zou het gaan onweren. Maar dat zien we dan wel.
    Jullie veel plezier! Lieve groet, Marianne

• 26 April 2014 - 16:42

Jos En Rosa Van Den Brink:

Je hoeft ze nog niet te voeren Marianne

• 29 April 2014 - 11:30

Rinie Van Den Brink:

hallo allemaal, fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en ook voor nick zal veel indruk op hem maken wat hij allemaal ziet, koningsdag was een gekkehuis veel geramstamp en gedreun het is dat wij een receptie hadden in het oranje-koffiehuis (wat heel gezellig was) anders waren we echt niet gegaan. ik wens jullie nog heel fijne dagen, de foto's komen we zeker bekijken terwijl we BBQ en bij jou in de tuin (hahaha) ik kijk uit naar de volgende belevingen van jullie, groet voor allemaal Rinie