Laatste dag in Battambang - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Laatste dag in Battambang - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Battambang

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

19 Februari 2017 | Cambodja, Khett Batdambang

Zo zit er bijna op hier en dan op weg naar de volgende bestemming van onze vakantie. Weer veel gezien en gedaan wij dachten dat we al een hoop gezien hadden maar een varken achterop de brommer nee dat hadden wij nog nooit gezien. Verkeer is hier een gekkenhuis je ziet ook helemaal geen politie en alles los zich van zelf op. Zijn ook op een berg geweest hebben duizenden vleermuizen uit hun grot zien vliegen een grote zwarte wolk. We zaten een een geweldig mooi resort erg mooie tuin en zwembad en een mooie kamer zie de foto maak hier meteen een kwis van en de vraag is wat klopt er niet? Oplossing voor 9 maart 2017. Succes en tot de volgende keer

• 19 Februari 2017 - 14:49

Marianne:

Ik lees dat jullie heel veel plezier beleven daar en zo'n manier van varkens vervoeren heb ik ooit eens op tv gezien, ik meen in Indonesie. Ach ja, je moet wat he?
    Tja, wat er niet klopt op de foto? Ik zou het niet weten wat er niet moet kloppen, maar jammer dan.
    Misschien als je een flinke prijs had uitgeloofd had ik beter mijn best gedaan. Maar veel plezier in de volgende bestemming. Lieve groet!

• 20 Februari 2017 - 08:31

Wil:

Varkens achterop de scooter? Het moet niet gekker worden. Zijn er zoveel slagers daar? Volgens mij zitten er trouwens ook genoeg VOOR op de scooter!
    Afgelopen zaterdag ben ik bij de MAC onthaald als een vorst. De rode loper lag al klaar. Waar wij bleven? Het hele personeel was in paniek. Ik heb ze weer gerust kunnen stellen. De omzet weer op peil kunnen brengen. Iedereen weer happy!

Veel plezier nog daar!

• 20 Februari 2017 - 21:07

Rinie:

zo te zien hebben jullie het goed naar je zin wat ik zo zie is het ook heel mooi en vooral lekker eten je doet toch weer heel andere indrukken op als ik die omgeving zie geniet ervan