Koh Mak - Reisverslag uit Ban Suan Yai, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Koh Mak - Reisverslag uit Ban Suan Yai, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Koh Mak

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

02 Maart 2016 | Thailand, Ban Suan Yai

Vandaag aangekomen op Koh Mak het 1e eiland wat we weer bezoeken sinds 2011 na de evacuatie van Koh Thao.
De boot tocht duurde langer dan dat we verwacht hadden na een tussen stop bij Koh Kood aangekomen op Koh Mak. En geheel bij onze reisstijl passend een wat simpeler/eenvoudiger onderkomen.
Weer vol bewondering naar het logistieke gedeelte gekregen wij hadden 2 gele stickers zodat je bij het juiste eiland werd afgezet zo waren er ook mensen met rode,groene,blauwe en oranje stickers en ieder met een andere bestemming en dit loopt gesmeerd kan de NS nog een voorbeeld aan nemen zelfs geen vertraging.

• 02 Maart 2016 - 12:04

Marianne:

Zo die tip ga ik gelijk doorsturen naar NS en dan kunnen ze contact opnemen met Thaise mensen die dit hebben georganiseerd.
    En ik zie dat Rosa zich ook lekker aan het ontspannen is en geniet.
    Hier is het vandaag ijzig koud met slagregens en tussen de buien door zon.
    Nu valt er niet iets van ijzelige hagel/sneeuw. Heerlijk genieten hier en jullie dat nog meer.
    Lieve groet, Marianne

• 02 Maart 2016 - 19:54

Wil Van Gijn:

Hallo luitjes,

Ik probeer nu van huis uit een reactie te plaatsen. Hoop dat dit nu wel lukt. Het is altijd leuk om de reisverslagen te lezen. Ook lees ik met veel plezier de reacties van de anderen.
    Fijn om te lezen dat jullie veel plezier hebben. Dat is jullie van harte gegund. Ook het weer zit niet tegen zullen we maar zeggen.

Het is hier in Holland de afgelopen dagen helemaal knudde. Op weg van en naar Nijmegen een paar keer zeiknat geworden. Ik was er helemaal klaar mee. Ben vandaag zelfs met de bus naar het werk gegaan. Voor mijn gevoel was het nog slechter dan Marianne heeft geschreven!!! Morgenvroeg weer kijken hoe het is. De voorspellingen zijn niet best.

Wij gaan vrijdag a.s. een lang weekend naar "der heimat". Paar dagen naar Sauerland. Hotel geboekt via Kras reizen. Ik laat nog wel horen hoe het is geweest.

Tjuuuuuuuuuuuuuuus. groetjes, Wil

• 02 Maart 2016 - 19:56