Regen!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Regen!!!! - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Regen!!!!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

15 Maart 2013 | Thailand, Pattaya

Vandaag naar de markt in pattaya inkopen doen, na 2 uur rond lopen had ik het wel gezien, maar rosa nog niet na samen nog koffie te hebben gedronken ging ik terug naar het hotel en rosa verder met inkopen doen.
Was goed en wel bij het zwembad plots werd de lucht pik zwart en brak binnen no time het noodweer los. Kreeg onmiddellijk n flashback maart 2011 ka thao helicopters noodweer de thaise marine vliegdekschip., maar gelukkig was dit maar van korte duur en schijn de zon weer volop. Rosa heeft het ook overleeft kwam bepakt en bezakt thuis.
Nog 1 dag pattaya en dan naar hua hin, strand zon en verder met het goede leven.

• 15 Maart 2013 - 12:21

Marianne:

Nou dat is weer een positiever verhaal over Thailand. Tja, regen! Lekker toch als het warm is?
    Jij hoopt natuurlijk stiekem weer zo'n bijzonder avontuur mee te maken.
    Heeft Rosa toevallig nog een paraplu gekocht op de markt? En zo ja, hoe kon ze die dan vasthouden, bepakt en bezakt als ze was?
    Oefeining baart kunst zullen we maar zeggen en Rosa kan wel tegen een stootje.
    Lieve groet!

• 15 Maart 2013 - 13:03

Rinie:

kan me indenken dat je effe terug in de tijd ging maar dat doen ze daar af en toe voor de nederlanders zodat je niet vergeet hoe een regenbui voelt en nu jullie weer genieten van de zon, wij zitten nog steeds rond het vriespunt maarrrrr we gaan naar de +5

• 15 Maart 2013 - 13:19

Anneke:

Hoi Jos en rosa..

Hier ook soms regen hoor, en koud!
    Dus geniet er maar lekker van, voor je het weet
    zit je weer in 10 graden...
    Ik heb knie verdraaid met skiën , ff met pootje omhoog.
    Zit dus de hele dag op internet en volg julle vakantie.
    Er zit ook nog een collega in Australië en 1 op Lanzarote.
    Allemaal met blog , dat is mijn tijd verdrijf.
    Nog veel plezier en lekker vaak bloggen.....

Grtjs Anneke

• 15 Maart 2013 - 14:05

Marianne:

Hoera! We vallen weer in de prijzen vanmiddag: HET SNEEUWT!!!!
    Dit wilde ik jullie niet onthouden, want dat maakt het verblijf daar extra luxe.
    Ik wandel straks wel door de sneeuwbui om de post te pakken bij jullie en de krant mee te nemen.
    Gezellig en warm krantje lezen. Genieten hoor!