Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

01 Maart 2019 | Thailand, Hua Hin

Alweer twee dagen in het schitterende Hua Hin mooie locatie mooi strand erg lekker eten dus nog een aantal dagen te gaan en dan zit te er alweer op voor ons. Is wel een beetje vervelend aan het worden opstaan lekker ontbijtje zo rond 7;30 uur en dan is het al zo rond de 25 graden , strandwandeling maken en dan loopt de temperatuur al snel op naar de 35 graden en volop zon. Is een genot om naar de kite surfers te kijken met hun kleurrijke zeilen en naar de stunts die ze uitvoeren.
En het allerfijnste is dat e niets hoeft.... heerlijk is dat.

• 01 Maart 2019 - 09:31

Wil Van Gijn:

Hey daar,

Dat klinkt allemaal heel erg verschrikkelijk. Ik heb bijna medelijden met jullie. Ik snap niet dat jullie daarvoor helemaal naar Thailand reizen :-).
    Nog even wachten Jos.... Dan kun je thuis ook zo laat opstaan. En hoeft er ook een boel niet meer! Alleen wordt het dan een uitdaging om kite surfers te vinden. Hahahhaha.
    Blijven genieten zo ik zeggen.

Groetjes uit Arnhem, Der Willie

• 01 Maart 2019 - 10:56

Marianne Wiggers:

Nou Jos en Rosa, dat is een goede instelling om naar een land zoals Thailand te gaan: niets hoeft!
    Heerlijk toch? En daar doe je het voor, om eens even helemaal nergens mee bezig te zijn en geen gedoe aan je hoofd en lekker ontspannen. Beter kun je je vakantie niet vieren.
    Goed gedaan mensen!
    En als jullie dit jaar thuiskomen is dat ook zonder zorgen en mag je hopen dat de plantjes in huis het nog doen en niet verzopen zijn door een gieter, maar dat is dan ook het enige waar je je druk over zou kunnen maken. Dus geniet er nog maar van en luier gewoon door, want hier is het b.v. vandaag echt guur en waterkoud. Lieve groet van Marianne en Noortje

• 01 Maart 2019 - 19:25

Hennie:

Ja Joske geniet daar nog maar lekker van.
    Er is een tied van komme en een tied van goan.
    De tied van goan is zo gekomme.
    Als ik dat stukje van Wil lees, komt dat thuis later opstaan er ook gauw aan,
    behalve dan het uitzicht van de kite surfers.
    Maar tegen die tijd boek je gewoon een half jaar.
    Overwinteren zoals ze dat noemen. Ha ha.
    Of kun je niet zolang je kleinzoon missen.
    Joske en Rosa geniet ervan.

Groetjes vanuit Guadeloupe nog.
    Voor ons zit het er ook weer bijna op.
    Wij vliegen 20 maart retour.

• 02 Maart 2019 - 08:12

Bert:

Ik krijg al kippenvel als het 27 graden is,heel apart.
    En ja zalig niets doen dan wel niets moeten is een aanrader voor iedereen.geniet van de laatste dagen in Sunny Thailand en dan weer lekker verheugen op de 800 lijst.