Naar Hua Hin - Reisverslag uit Phuket, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Naar Hua Hin - Reisverslag uit Phuket, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Naar Hua Hin

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

26 Februari 2019 | Thailand, Phuket

Vandaag onze laatste dag in Phuket leuk om hier na 11 jaar weer terug te zijn is een hoop veranderd en niet in het voordeel, alles staat hier in 2 talen Russisch en Chinees en dat zijn hele foute groepen , groot hoofd en een wit petje is een Rus en de Chinezen zijn aan het schreeuwen te herkennen. Om 9 uur worden we opgehaald en dan vliegen we naar Bangkok om van daaruit door te reizen naar Hua hin en dat is dan onze laatste week. Maar toch genoten en veel gezien

• 26 Februari 2019 - 13:14

Hennie:

Ja tijden veranderen Jos, maar het wordt er dan niet beter op.
    Nu nog een weekje na genieten. De tijd vliegt idd.
    Wij hebben nog 3 weken voor de boeg. Maar voor je het weet en je alweer thuis.
    Dus genieten jullie er nog maar lekker van.
    Het heerlijke eten en drinken en je rust nog even te nemen.

Liefs vanuit het warme Guadeloupe.

• 26 Februari 2019 - 18:02

Marianne Wiggers:

Jammer is dat he? Vooral als je die plek op een andere manier gekend hebt. Maar ja, wat doe je er aan!
    Gelukkig hebben jullie al mooie weken op de eilanden doorgebracht en nu naar Bangkok en dan door naar Hua Hin, de laatste bestemming. De tijd vliegt voorbij, maar geniet er nog maar van en hopelijk maken de laatste bestemmingen het beeld van Phuket weer een beetje goed.
    Lieve groet voor jou en Rosa uit een wam Ernem, want wij hebben weer een wamrterecord gebroken in Nederland. Noortje komt net binnenlopen, het is hier nu 21.50 uur en geeft kopjes, dus die stuur ik nu gelijk maar door. En ja, Guus is ook helemaal verliefd op haar, want die kleine sloerie staat daar ook voor de deur
    en mag dan naar binnen en gaat liggen rollebollen op de vloer.
    Ik mag blij zijn dat ze nog hier thuiskomt. Veel plezier en lieve groet,
    Marianne en Noortje

• 27 Februari 2019 - 03:55

Wil Van Gijn:

Dag luitjes,

Het blijft leuk om jullie mooie reisverhalen te lezen. Fijn dat dat het daar nog steeds goed gaat. Tja,, bijna de laatste week alweer. De tijd vliegt voorbij. Afgelopen weekend heb ik de omzet bij de MAC geprobeerd een beetje om hoog te krikken. Dat lukte niet helemaal. Maar we moeten toch proberen een faillissement te voorkomen. Toch?
    Het is ook in Nederland prachtig weer. "s morgens is het nog wel wat kil. Maar in de loop van de dag klaart het op en is het heerlijk warm. Van de week is er een soort record gebroken. De warmste februari dag ooit gemeten!!! Dat zegt genoeg.

Heel veel groetjes ook namens Reini

• 27 Februari 2019 - 12:22

Rinie:

lekker genieten jongens ik heb weer eens in het ziekenhuis gelegen 3 gebroken ribben, valpartij