Thailand 2018 - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Thailand 2018 - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Thailand 2018

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

28 Februari 2018 | Thailand, Prachuap Khiri Khan

Vandaag aangekomen op onze laatste bestemming in Thailand namelijk Hua HIn, na een treinreis van 2,5 uur vertrokken vanuit Prachuap Khiri Khan, trein was zelfs 10 minuten tevroeg, (Hallo NS !!!!) naar voor ons bekend terrein vanavond gaan we eten samen met Annie en Nol die hier al waren en zaterdag weer naar huis gaan is altijd leuk en gezellig hapje, drankje wat bij kletsen.
Wij blijven hier tot volgende week donderdag en dan naar huis.

• 28 Februari 2018 - 12:07

Liesbeth Van Casteren :

Lieve Jos en Rosa
    Heb met veel plezier jullie reisverslagen gelezen. Geniet van de laatste week!

Groetjes
    Henry en Liesbeth

• 28 Februari 2018 - 12:13

Wil Van Gijn:

Dag luitjes,

Zoals jullie weten moet ik morgen nog een keer onder het mes. Ik moet mij morgenvroeg om negen uur melden bij Rijnstate in Zevenaar. Dat betekent dat ik aan het eind van de middag weer naar huis kan! Ik kijk natuurlijk niet echt uit naar een operatie, maar ben wel blij dat er morgen een eind komt aan een periode van bijna 3 maanden wachten. Daarna een periode van twee weken herstel. Dus Jos, als jullie thuis zijn, kunnen we normaal gesproken weer een mooi fietstochtje maken hier!

Vandaag nog even mijn verjaardag vieren. Nou ja vieren..... Morgen moet ik nuchter zijn. Dus het blijft bij koffie en thee vanavond :-). De borrel halen we op een later moment wel weer in!

De reis halen komen binnen op mijn werk mail. Dus de komende periode wordt het wat lastiger om die te lezen. Lukt dat helemaal niet...................... Fijne dagen nog in Thailand en alvast een goede thuis reis gewenst!!!!!!!!!! Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Der Willie

• 28 Februari 2018 - 12:29

Marianne Wiggers:

Zo jullie beginnen aan de laatste lootjes en als het ook voor ons meezit, brengen jullie de lente mee naar Nederland. Want het is hier ijskoud en vanavond een mararthontocht op natuurijs in Haaksbergen en morgen bij ons in de buurt op de ijsbaan van Thialf.
    Nog heel veel plezier en geniet nog maar lekker!

• 02 Maart 2018 - 03:50

Hennie:

Hoi Joske en Rosa,
    Genieten jullie nog maar lekker de laatste week.
    De tijd vliegt voorbij.
    Wij komen waarschijnlijk zoals het er nu voor staat
    volgende week naar huis. Tante is stervende heeft de griep gekregen.
    We wachten nog even af wat het gaat worden.
    Maar ze is 91 dan heb je niet veel meer te verwachten denk ik.
    Niet zo'n leuk bericht maar het is niet anders.
    Genieten jullie dus nog maar lekker.
    Lieve groetjes vanuit Guadeloupe nog van ons.