Op naar de volgende bestemming in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Op naar de volgende bestemming in Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Op naar de volgende bestemming in Cambodja

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

22 Februari 2017 | Cambodja, Phnom-Penh

Ons verblijf zit er nu op in Phnom Peng zit er bijna op morgen worden opgehaald om dan zoals wij nu gehoord hebben naar het mooiste gedeelte van Cambodja gaan. Is een land waar toch wel heel veel gebeurd is we hebben de Killing Fields gezien en de beruchte (voorheen was dit een school) gevangenis S21 dan kun je zien wat het bewind van Pol Pot (rosa blijft hem eigenwijs Cor Pot noemen de assistent van Dick Advocaat). Vandaag zin we wezen mountainbiken, op enkele opstakels na (koeien op de weg en een overstekende slang) een mooie rit toch een aparte ervaring om dit te doen bij een temperatuur van 35 graden pffff.
Geniet van de foto's o ja dacht dat ik een goedkope kroeg had gevonden, biertje 0,75 ct, vanavond nog een gezien voor 0,50 ct , maar ja je kunt ook niet alles hebben, wel nog heerlijk op de markt gegeten. Hopenlijk gat het nu wel goed.

• 22 Februari 2017 - 15:00

Marianne:

Zo lieve mensen, voorlopig zitten jullie daar wel goed hoor qua klimaat. Hier lijkt het alsof we lente en zomer hebben overgeslagen, want het lijkt wel herfst. Straffe wind en regen die tegen de ramen aanklettert. Wat een feest! Maar ja, hadden we maar mee moeten gaan met jullie naar Cambodja en zo.
    Geniet ervan, het is jullie gegund en voor mij is het daar te warm, dus waar zeur ik over.

• 22 Februari 2017 - 19:40

Bert:

en geen Mac in de buurt voor een heerlijk verkoelende milkshake, afzien dus daar in Cambodja

• 23 Februari 2017 - 13:35

Wil:

Voor het weer kunnen jullie inderdaad beter daar blijven. Het regent en stormt hier. KNMI heeft zelfs code geel aangekondigd. Direct daarna een bericht van de NS dat er waarschijnlijk vertragingen op het spoor gaan komen. In Rusland rijden de treinen als er twee meter sneeuw ligt en bij min 20 graden.
    In Nederland regent en stormt het een beetje....... :-)

Reini en ik gaan zaterdag een dagje naar Duitsland. We gaan o.a. langs bij Rose in Bocholt. Even kijken naar de nieuwe fietscollectie van 2017. Verder lekker een hapje eten en drinken. We maken er een leuke dag van (hopen we dan!).

Natuurlijk vooraf even langs de MAC. Anders gaat het daar weer helemaal mis. Dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben. Hahaha.