Siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Siem reap

Door: Os

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

15 Februari 2017 | Cambodja, Khett Siem Reab

We hebben een paar schitterende dagen achter de rug, oa Angkor Wat bezocht een geweldige belevenis wat een gigantisch bouwwerk de Boeroeboedoer valt hierbij in het niets. Gisteren zijn we een berg op geklommen ( 2 km omhoog ) ook hier weer de oplossing gezien voor de werkloosheid namelijk het vegen van de bospaden was vrij intensief maar het naar beneden gaan was lastiger dan omhoog . Vandaag zijn we er met een jeep op uitgegaan, we hebben gefietst en een stuk met de boot gedaan een heel bijzondere ervaring hebben vandaag het echte Cambodja gezien, erg indruk wekkend eens te meer met de neus op de feiten gedrukt van hoe goed wij het in Nederland hebben. Morgen onze laatste dag en dan op naar Battaram.

• 15 Februari 2017 - 15:31

Marianne:

Zo, dat is een heel leuk positief en genieterig verhaal! En heel sportief ook nog.
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Hier hebben we ook positieve berichten, zoals hogere temperaturen en zonnige dagen. Heerlijk hoor1
    Je kunt de lente al ruiken.
    Gisteren heb ik bezoek gehad van Suzanne en Miles en dat was heel fijn. Miles hoefde niet meer zo te wennen en vond het prima bij oma.
    Genieten jullie maar weer lekker verder.
    Lieve groet, Marianne

• 15 Februari 2017 - 15:55

Bert:

We willen foto's! Niet alleen van schoongeveegde bospaden maar ook van Angkor.
    Jos: vast noteren 14 maart om 1200 uur lunch bij WB.

• 16 Februari 2017 - 08:34

Wil:

Dag luitjes,

Goed om te lezen dat alles naar wens is. Jullie hebben het verdiend hoor! Wat een druk programma. Als je volgende keer weer een berg gaat beklimmen........ -> neem een slee mee. Kom je sneller beneden :-)

Positieve zaken om te melden: het weer wordt steeds beter, de temperatuur gaat omhoog en de zon schijnt. Ik kan nog steeds op de fiets naar het werk. Geen achterstanden meer op het werk. Afgelopen dinsdag tijdens het werkoverleg een presentatie mogen geven in ons werkoverleg. Gisteren nog een keer herhaald voor de teamondersteuners. Die waren namelijk niet aanwijzing bij het werkoverleg.

Negatieve zaken om te melden: 1 van mijn collega's is met spoed vertrokken naar Turkije. Haar moeder is ernstig ziek. Wordt vandaag geopereerd. De zaken bij de MAC in Heteren gaan slecht. Veel te weinig omzet. Ze missen twee trouwe fietsers uit Arnhem. Ik ga zaterdag nog maar even langs...

Hartelijke groeten van Wil