Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jos en rosa brink - WaarBenJij.nu

Chang Mai

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg jos en rosa

26 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Gisteren zijn we de bergen rond chang mai in geweest, kan je zeggen dat Alp d,huez er niets bij is, als je recht op je fiets gaat zitten kukel je zo achter over.
Heb ook nog gesproken met een nederlander die hier woont en werk, nou ik kan zo mijn eigen bloemenkwekerij beginnen huis en alles is zo geregeld,je krijgt hier de volledige medewerking van de Thaise regering, maar ja kan niet zonder mijn grote vriend (Nick)hoewel een internationaal schooltje ook zo geregeld hoor. Rosa heeft natuurlijk al het nodige op de locale marktjes gekocht ja en zondag kan ik de lol op want dan is er een hele grote markt (oh arme voeten)
Ga ook een thaise kook cursus volgen dat duurt zo de hele dag , smorgens boodschappen doen op de markt en vervolgens aan de slag das lekker hoor.
Nou tot zover maar weer
groetjes

• 26 Maart 2010 - 06:24

Marianne:

En al die bezigheden met 35 graden?? Ik zou ter plekke doodvallen denk ik. Maar leuke dingen om daar te doen en ja Jos, dat zou wat zijn: je eigen bloemenkwekerij.
    Maar als je weer terugkomt kun je gelijk de tuin in hoor, want hier is er van alles aan het groeien en bloeien.
    En Jerry heeft goed in de gaten wat de etenstijden zijn en komt mij al zacht miauwend tegemoet. Ook hij is blij met het lenteweer en is dus veel buiten.
    Lieve groet!

• 26 Maart 2010 - 07:27

Marion:

Nou vakantiegangers, dat klinkt weer allemaal superrrrrrr. Ik kom gauw een keertje eten bij kokkie Sjoske !!!

Veel pleziert.

• 26 Maart 2010 - 07:55

Willy Van Gijn:

Gisteren zijn Henk en ik ook weg geweest op de race fiets. We hebben geen enkele berg, heuvel of bult gezien. Het was allen maar "dijken" rijden met hier en daar een molshoop. Krijgen we na jullie vakantie nog eens gelegenheid te proeven of de thaise kook cursus nog iets heeft op geleverd? Ennuh... veel succes/plezier op de markt!

• 26 Maart 2010 - 07:55

Willy Van Gijn:

• 26 Maart 2010 - 19:25

Rinie:

nou na die kookkunst ben ik erg benieuwd hoe je dat dan doet en ik kom natuurlijk het resultaat wel proeven Bram zit nu naast mij en die wil ook wel een vorkje meeprikken
    groetjes van Bram Rinie en Wouter

• 27 Maart 2010 - 15:09

Madelon:

Coach en wanneer ga je dan voor ons Thais koken?

Leuk om je verhalen te lezen...gaat bij mij ook weer kriebelen!! Veel plezier

• 27 Maart 2010 - 21:02

Herman: